Uw campagne
Uw verkoop

Dit is de waarde van het gemiddelde winkelmandje of de gemiddelde waarde die een klant uitgeeft.

Dit is de marge die u realiseert op de verkoop van een product, zonder de promotiekosten.

%
  • Selecteer ‘1’ als u denkt dat uw campagne zal leiden tot één enkele aankoop per klant (bv.: automobielsector).
  • Selecteer een frequentie hoger dan 1 als u denkt dat een klant dankzij uw campagne meer dan één keer naar uw verkooppunt zal komen en/of meerdere opeenvolgende aankopen zal doen (bv.: voeding- en kledingsector, diensten …).
 

Bedankt om alle velden in te vullen

x
  1. Vergroot uw verkoop door uw campagne zo aantrekkelijk mogelijk te maken:

  2. Optimaliseer de kosten van uw campagne:

  3. Meet de resultaten van uw campagne:

  4. Wilt u meer info?

Deze tool wordt u aangeboden zodat u de ROI (Return on Investment) van uw campagnes kunt berekenen. Het mag niet voor andere doeleinden worden gebruikt of ter beschikking van derden worden gesteld (gratis of tegen betaling). Sommige gegevens worden voorgesteld om u te helpen. Het gaat hierbij om gemiddelden. Die kunnen variëren in functie van het soort activiteit of soort sector. De resultaten zijn puur informatief en vallen niet onder de verantwoordelijkheid van bpost.